Ga naar hoofdinhoud

DPG MEDIA

GROW LIVE 2024

HET SUCCES

Op donderdag 27 juni organiseerde DPG Media voor de tweede keer het Grow Live event in De Lichtfabriek! Deze editie stond in het teken van: ‘Maak het waar!’ Hiermee werd voortborduurt op het thema ‘Maak het mee!’ van vorig jaar.

Als mediamakers deelt DPG Media tijdens Grow Live inhoud en inspiratie die laat zien hoe communicatie, media en innovatie echt voor je merk kunnen werken. Maatschappelijke trends als duurzaamheid, innovatie, beleving, diversiteit, digitalisering, data en persoonlijke groei zijn hierbij belangrijke pijlers.

Met ‘Maak het waar!’ werd ingespeeld op het creëren van waarde door middel van kwaliteit, vakmanschap en innovatie. Het unieke programma, met een verbluffende AI-openingsvideo en krachtige sprekers, zorgde ervoor dat iedereen werd wakker geschud en actiegerichtheid werd gestimuleerd. Onderwerpen als innovatie, online veiligheid, mentale kracht en het belang van creativiteit kwamen aan bod.

Ook dit jaar heeft DPG Media mensen en merken weer in beweging gebracht. DPG Media maakt waar, waar ze voor gaan en waar ze in geloven. Geen mooie woorden, maar laten zien waar ze voor staan en hoe het nu écht zit.

Het event had overdag een sterk inhoudelijk karakter en s’ avonds werd er op een ongedwongen manier gegeten en feest gevierd. Leren, kennis delen en ontmoeten stond deze dag centraal.

Tijdens Grow Live zijn alle ruimtes van De Lichtfabriek inclusief het groene evenementenplein ingezet. Na entree/registratie in De Accukamer, werd men enthousiast ontvangen in Het Oliehuis. Na een heerlijke versnapering gingen ook de deuren van De Turbinehal open. Opzwepende muziek en een speciaal ontworpen tunnel (verlicht in DPG kleuren) zorgde ervoor dat de gasten letterlijk de zaal ingezogen werden. Na een wakker schuddende AI-openingsvideo, nam keynote spreker Dai Carter de gasten mee in onderwerpen als veerkracht, weerbaarheid en gaf praktische tips om te bouwen aan mentale kracht. Geïnspireerd gingen de gasten uiteen om diverse subsessies bij te wonen in Het Ketelhuis, De Turbinehal, Het Dynamolokaal en Het Schakelhuis. DJ La Fuente sloot als laatste keynote spreker het formele gedeelte af en bracht op geheel eigen wijze het startsein uit voor opening van het foodcourt (buiten). Uiteraard zorgde hij, tijdens het diner, voor een knallende afsluiter in Het Oliehuis.

Met 15 sprekers, bijna 500 klanten, een hoop inspiratie en netwerkmomenten, was Grow Live dé plek om te leren en ontmoeten.

Bekijk hier alle evenementenruimtes.

Nikki | B2B Marketeer DPG Media
Nogmaals bedankt voor jullie inzet tijdens deze editie van het Grow Live evenement! Met veel enthousiasme kunnen wij vertellen dat het evenement dit jaar met een 8.1 is beoordeeld.

Onderstaand ook nog enkele reacties, die de klanten hebben gegeven:

  • “Professioneel, actueel en inspirerend”
  • “Hele leuke en inspirerende dag! Alles was top geregeld (locatie, catering, entertainment)”
  • “Goede en gevarieerde inhoudelijke line-up, niet teveel reclame zendtijd voor DPG. We werden goed verzorgd, goede sfeer en energie”
  • “Goede communicatie, organisatie en verzorging”
  • “Van save-the-date tot bedank mail, alles tot in de puntjes verzorgd”

HET SUCCES

Grow is een initiatief van DPG Media, ontworpen om elke marketeer en ondernemer in Nederland te helpen hun business te laten groeien met digitale kennis. Met Grow Live geeft DPG Media een podium aan verschillende sprekers met eerlijke en inspirerende verhalen over digitale media en marketing. Diverse Grow-experts deelden elk vanuit hun eigen vakgebied de belangrijkste en meest actuele trends, ontwikkelingen en (toekomst)perspectieven. Het event had overdag een sterk inhoudelijk karakter en s’ avonds werd er op een ongedwongen manier gegeten en feest gevierd. Leren, kennis delen en ontmoeten stond deze dag centraal.
Tijdens het event kwamen ruim 550 adverteerders, mediabureaus en eigen medewerkers van DPG Media samen om inspiratie op te doen.

Zij werden enthousiast ontvangen in Het Oliehuis, namen daarna plaats in De Turbinehal en gingen vervolgens uiteen naar diverse subsessies in Het Ketelhuis, Het Dynamolokaal en De Ampère Studio. Na de subsessies werden de gasten onder begeleiding van een brassband naar het buitenterrein begeleid voor een heerlijk street food diner. Een zeer vrolijk en kleurrijk gezelschap bracht de gasten vervolgens weer terug naar Het Oliehuis, dat inmiddels was omgetoverd tot dansvloer. Verzoeknummers konden worden aangevraagd en er werd volop gebruik gemaakt van de 360º spinner videobooth.

Bekijk hier alle evenementenruimtes.

OOK JOUW SUCCES BIJ ONS VIEREN?

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en ontdek hoe wij jouw volgende evenement tot een succes kunnen maken!

OOK JOUW SUCCES BIJ ONS VIEREN?

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en ontdek hoe wij jouw volgende evenement tot een succes kunnen maken!

Back To Top
X