Ga naar hoofdinhoud

Pop-Up borrel

Jubileumfeest (50-jarig bestaan)

HET SUCCES

50-jarig jubileumfeest
27 juni 2025 was het zover! Wat begon als brainstormsessie in Alkmaar bij de klant aan tafel, kwam na maanden van voorbereiding eindelijk uit op deze dag.
Volledige organisatie in handen van Pop-Up Borrel.

Grote dank aan The Arrows voor de waanzinnige recap van deze avond.

De 350 gasten vanuit Alkmaar, maar ook Frankrijk, de VS, Canada, Duitsland en nog vele andere landen, arriveerden per bus of eigen auto en ontvingen een glas champagne, voordat zij de gouden loper betraden.

We begonnen relaxed bij aankomst met een foodfestival op het evenementenplein met diverse gerechten uit alle windstreken waar het bedrijf zich gevestigd heeft. De DJ verzorgde de zomerse deuntjes en het geheel was aangekleed met een gouden loper, gouden slingers en lampionnen en grote LED Letters met de naam van het bedrijf. Ook de gasten helden zich aan de dresscode “A Touch of Gold”.

En toen… begon de aftelklok te tellen: 5….4….3….2….1
De deuren van Het Oliehuis openden en het geluid van de band kwam de gasten tegemoet. Vol verbazing kwam iedereen naar binnen. De toon was gezet voor een knalfeest! De Karaoke Keet is geen seconde leeg geweest, de dames van de interactieve photobooth hebben de hele avond volle bak gehad.

Gedurende de avond volgden nog twee aftelmomenten, waarna een hysterische Foute Muziekbingo werd gespeeld en een Aerobic act die alle gasten deed meedansen.

We sloten af met een bedankvideo, een ode aan alle medewerkers. GOUD!

Bekijk hier alle evenementenruimtes.

Miriam  Heijne | Pop-Up Borrel
De samenwerking met De Lichtfabriek heb ik als heel fijn en professioneel ervaren. Een locatiebezoek was altijd mogelijk en ook op de dag zelf hebben we fijn samengewerkt. Nog een speciale stout-out naar het personeel van React Audiovisueel voor het meedenken in voortraject en op de dag zelf. Het was een feest om met jullie samen te werken! Op naar een volgende!

HET SUCCES

50-jarig jubileumfeest
27 juni 2025 was het zover! Wat begon als brainstormconcept in Alkmaar bij de klant aan tafel, kwam na maanden van voorbereiding eindelijk uit op deze dag.
Volledige organisatie in handen van Pop-Up Borrel.

Grote dank aan The Arrows voor de waanzinnige recap van deze avond.

De 350 gasten vanuit Alkmaar, maar ook Frankrijk, de VS, Canada, Duitsland en nog vele andere landen, arriveerden per bus of eigen auto en ontvingen een glas champagne, voordat zij de gouden loper betraden.

We begonnen relaxed bij aankomst met een foodfestival op het evenementenplein met diverse gerechten uit alle windstreken waar het bedrijf zich gevestigd heeft. De DJ verzorgde de zomerse deuntjes en het geheel was aangekleed met een gouden loper, gouden slingers en lampionnen en grote LED Letters met de naam van het bedrijf. Ook de gasten helden zich aan de dresscode “A Touch of Gold”.

En toen… begon de aftelklok te tellen: 5….4….3….2….1
De deuren van Het Oliehuis openden en het geluid van de band kwam de gasten tegemoet. Vol verbazing kwam iedereen naar binnen. De toon was gezet voor een knalfeest! De Karaoke Keet is geen seconde leeg geweest, de dames van de interactieve photobooth hebben de hele avond volle bak gehad.

Gedurende de avond volgden nog twee aftelmomenten, waarna een hysterische Foute Muziekbingo werd gespeeld en een Aerobic act die alle gasten deed meedansen.

We sloten af met een bedankvideo, een ode aan alle medewerkers. GOUD!

Bekijk hier alle evenementenruimtes.

Miriam  Heijne | Pop-Up Borrel
De samenwerking met De Lichtfabriek heb ik als heel fijn en professioneel ervaren. Een locatiebezoek was altijd mogelijk en ook op de dag zelf hebben we fijn samengewerkt. Nog een speciale stout-out naar het personeel van React Audiovisueel voor het meedenken in voortraject en op de dag zelf. Het was een feest om met jullie samen te werken! Op naar een volgende!

OOK JOUW SUCCES BIJ ONS VIEREN?

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en ontdek hoe wij jouw volgende evenement tot een succes kunnen maken!

OOK JOUW SUCCES BIJ ONS VIEREN?

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en ontdek hoe wij jouw volgende evenement tot een succes kunnen maken!

Back To Top
X